Crnerkn Arkadaşlar geçen gün aile sağlığı merkezinden arandım. Gebe misiniz diye sordu evet dedim, buraya görünüp muayene olmanız gerek bizim sizi takip etmemiz lazım ve gerekliyse aşı yapmamız dosya açmamız falan lazım dediler. Yani şahsen benim böyle bi uygulamadan haberim yok, başından beri özele gidiyorum bi de ilk gebeliğim. Siz yine özele gidebilirsiniz ama buraya da gelip dosyanızı açmamız gerekiyor dediler. Yani ben tam anlamadım açıkçası, doktorum da hiç bahsetmedi böyle bişeyden, kimseden de duymadım, yani imkanı olmayanlar için güzel bişey tabiki ama sırf onlar gerekli gördü diye takibe gitmek zorunda mıyız bunun bi yaptırımı falan var mı bilen varsa aydınlatırsa çok sevinirim?🤦♀️
Depresif_polyanna Crnerkn sağlık bakanlığının zorunlu uygulaması bu. Gebeleri kaydediyorlar aşı vs gibi durumlarda bilgilendirmek için.
Ozlemzolan Crnerkn evet canım zorunlu saglık ocagna gıdıyorsun her ay duzenlı takıplerın yapılıyor bebegın kalbı dınlenıcek tansıyon kılona bakılcak aşı kartı verılcek tetenozların orda yapılcak bebegın doguncada bılgı verceksrn asıları topuk kanları orda alınıcak bakanlık tarafından zorunlu bir uygulama ama bnce guzel 😂
Aylinannesi Crnerkn bence iyi bi uygulama benimde hiç haberim yoktu ama aşı için vs arıyolar takip ediyolar işte seni ne güzel 😊
Ceyceys Crnerkn evet canım bende özele gidiyorum ama aşılarımı oldum arıyolar falana kan testlerini tansiyon kilo falan bakıyolar bende bilmiyodum.
Morcivert0401 Saglik ocaklari sizi takibe aliyo 20 hafyadan sonra 2 doz tetenaz vuruyo. Bu yuzden gitmeniz gerekli
esractn Crnerkn evet var boyle bisey cok uzun zamandır. Çevrenizdeki kimse söylemedi mi hiç duymadınız mi gerçekten, Sağlık ocagina kayıt yaptırmayı. Surekli gitmiceksiniz zaten once kayıt yapiyolar sonra aşı icin falan çağırıyorlar
Crnerkn esractn Valla kimse söylemedi şimdi öğrendim, bikere özelde aşı olmuştum tetanoz kedi tırmalaması yüzünden 16 haftalıkken, oyüzden 1 kere yapılması gerekir heralde? Onu da bi sorucam . Doktor da hiç bahsetmedi 🤦♀️
Levmel Crnerkn evett canım benimde öyle her ay tarih veriyorlar gidiyorsun gebe işlemini yapıyorlar bi şikayet varmı diye soruyorlar. Kilona falan bakıyorlar bu kadar, ben kanda veriyorum,değerlerine bakıyorlar.
esractn Crnerkn o konuda bi bilgim yok Canım ama 2 doz yapiliyo diye biliyorum hamilelikte normalde. Teki 20 haftada diğeri 25inci haftada falanmış. Gittiğinde sorarsın a
Merveee277 Crnerkn doktorun söyler zaten son 5yıl içinde tetanoz aşısı olmadıysan sağlık ocağına git aşı yaptır diye
simgebfrl Crnerkn brn biraZdan üçüncüyü olmaya gidicem 😪 beş doz olunca bidaha hamile kalındığında olmak gerekmiyormuş
Zehramom Crnerkn cnm. Seni takip ediyorlar aşı fln için daha sonra doğum oluncada topuk kanı ve bebek aşıları için gitmen getekiyor
Ecmbalci Crnerkn bana doktorum soyledı cnm gıt kaydol dedı sonra kan testımı yaptılar sonucları kendı doktorum ıstedı gecenlerde de tetanoz asımı yaptılar doktorum sordu yaptılarmo dıye bende özele gidiyorum
ddmnrdgn Crnerkn merhaba bir zorunluluk yok. Siz gitseniz de gitmeseniz de tüm sağlık bilgileriniz enabız uygulaması üzerinden zaten takip ediliyor. Yani özel hastaneye gittiğinizde yaptırdığınız tahlilleri vb. de aile hekiminiz görebiliyor. Eğer gitmezseniz hemşireniz ara ara sizi arayıp hal hatır soruyor. Tetanoz aşısını doktorunuz önerirse gidip burada yaptırabiliyorsunuz. Bebeğiniz doğduktan sonra bazı aşılarını özel hastanelerde bulamayabiliyorsunuz. Onları da yine burada yaptırabiliyorsunuz.
mrsgolge Crnerkn ben ilk kayıt icin gittim... sonrasında hemşire izlem dönemlerinde arayip gerekli bilgileri soruyor... çalıştığım için zaten hastane izni alıyorum bir de ona izin alamam... sanırım sonrada Dr sisteme giriş yapıyor. ..