Bugün 35 haftalık olduk fakat hareketleri önceki günlere göre daha az ve sertleşmeler oluyor. Çikolata yiyip uzandım fakat hissedemedim. Hafif bel ağrım var dün gece başlayan. Sizler ne durumdasınız normal mi? İlk gebeliğimde böyle olmamıştı. Yarın doktor kontrolüm var endişeleniyorum 😕