Altin23 Momkids- gittiğin hastanenin gebe okulu birimine gittiğinde senin adına kayıt açıyorlar ondan sonra da derslere katılman yeterli oluyor
Momkids- Altin23 hastaneye Salı günü gittim ama tekrar gitmem imkansız bir uzak sen hep gelmeye gittim telefonla yardımcı olurlar mı acaba acaba
Monarosa22 Momkids- şimdiye kadar neden gitmedin ki beni 16.haftalıkken yönlendirmişlerdi ayda bir dersler oluyordu şimdi bitirdim bile
Loveis Momkids- erken karar vermissin gitmeye 😅 bir dahaki kontrolünde söylersin ama anca bi ders yani gidebileceğin
Seda_nur4760 Momkids- evet oluyolar ben ilk hamileliğimde online eğitim verdiler bu ikinciye de kaydetmek istediler de ben kabuk etmedim
bahar6734 Gebe okulunda neler oluyor kızlar 2. Gebeliğim hani ilkinden tecrübemde var o yüzden katılmaya değer bişey mi ?