meinbaby_ 7 haftalık hamileyim . Homaır 4,5 çıktı . Yüksek olan annelerimiz neler yaptınız . Diyet yapmam gerekiyor zaten pek birşey de yiyemiyorum . Gebelik Şekeri olur mu acaba bebeğe sorun yaratır mı