Selenavci63 H_selooo genelde direkt dilimleyip üstüne zeytinyağ ile tüketiyorum ama ekmeğe sürmek istersem eziyorum içine zeytinyağ az tuz limon karabiber sarımsak koyup püre haline getirip ekmeğe sürüyorum
Deletedmom_7156 H_selooo sarımsak limon az bi beyaz peynir yağ karabiber tuz sumak atıp ıyıce karıştırıp eziyorum sıcak ekmeğe sürüp yendiği zaman çok lezzetli oluyor
Ozgekiz H_selooo ezip, limon+zeytinyağı+tuz 👌🏻👌🏻👌🏻 bazen sarımsak koyuyorum. Bazen labne koyuyorum. Bazen bu karışımın üstüne acuka sürüyorum👌🏻
begumm01 H_selooo Bende ilk başlarda hiç sevmiyordum şuan aşırı seviyorum güzel bulabilsem hep alıcam yani ben eziyorum tuz ve zeytinyağı sadece öyle baya güzel oluyor
Nihan87 Asla alışamadım ben ya, tereyağ yiyormuşum gibi hissettim hep pes ettim, tarifleri okuyayım ben de bir köşede
birmumine H_selooo ben reçel, pekmez, bal hangisi olursa onunla karıştırıyorum biraz da yoğurt ile karıştırarak yiyorum. bazen muz avakado bal fındık veya ceviz katıyorum öyle de çok güzel oluyor
ezgi3452 H_selooo Biraz limon ve tuz ile kızarmış ekmeğin üzerine sürerek tüketiyorum. Bence normal ekmekle yendiğinde ekstra yavan yavan geliyor. Kızarmış ekmek kitirligi ile yakıştığını düşünüyorum bı dene istersen🤗
SuEr_Tu1512 H_selooo Bende muzla falan denedim, limon ve tuzla denedim ama bir türlü sevemedim. Özeldeki doktorumda sevmek için uğraşma onun yerine süt iç, yoğurt ye ve en önemlisi kırmızı et bile değil tezgahın en tazesinden balığı çok tüket demişti
H_selooo SuEr_Tu1512 kırmızı etten de bebekten sonra nefret ettim balıklada aram iyi değildir ama yemeye çalışıcaz
hamilesavis19 H_selooo yiyemediğim zamanlarda rondodan beyaz peynir, avokado, biraz limon ve yine az bir tutam dereotu geçiriyordum. Girit mezesi tadında harika bir meze oluyor 👌 hala bazen yaparım. Ekmeğe sürüp yiyin
aysct Ben ezip içine biraz limon karabiber pul biber koyuyordum ama şuan çok tiksiniyorum bunu yazarken bile midem bulandı 😩
Glnrgz Ben sade sevdiğim için tuz ve bazen limon sıkarak yiyorum. Sarımsak çiğ yemediğim için hiç denemedim. Dilimli yediğim de oluyor ezip ekmeğe sürüp yediğim de. Özellikle çok tahıllı ekmeğe sürüp yemesini seviyorum. Bu arada marketlerden alınanların tadı güzel olmuyor. Ben bir arkadaşın akrabası antalyada yaşayıp yetiştiriyor sadece ondan alıp yiyorum tadı çok güzel. Siz de böyle güvenilir yerden taze alıp olgunlaşturırsanız seversiniz bence
DuruDefne_mommy H_selooo kızarmış ekmeğin üzerine labne sürüyorum üzerine ezdiğim avakadoyu ekliyorum en üzerine de tereyağında pisirdigim yumurtayı ekliyorum enfes oluyor