dilcey Catiniz dar o zaman. Ama dar olsa doktor normal diye diretmez. Yanlis anlamayin sezeryanda olabilirsiniz tabi ama 2 dogumdan sonra sezeryan olmak garip geldi bana. Bende sezeryandan cok korkuyorum. Dikisten ameliyattan. İlkim normaldi. 7 dikis vardi cok zorlamadi. Sezeryanda karninda ameliyat izi olucak daha fazla. Bilmiyorum ben tercih etmezdim. Hakkinizda hayirlisi. Nasil iyi hissedicekseniz oyle olsun.