Benim de devletteki perinatoloji doktoru 3 gün önce bağırsakta parlaklık var dedi, daha önce ikili testlerde vs herşey normal çıkmıştı. Yarın kendi doktorum özele gidicez inşallah yoktur ve normaldir rahatlatır bizi.. günlerdir çok üzülüyorum birde üçüz bebeklerim 🥹