Maya07 bna da o haftalarda erkek dediler sonra kızım oldu şimdi 4.5 yaşında 🤗🤗 şimdi gene hamileyim 13+5 günlük doktor İlk defa tahminde bulundu kıza benzettim dedi ama hiç içime sinmedi ya erkek çıkarsa diye 🤣🤣 diğer gebeliğim de erkek diyip kız çıktı şimdi kız diyip erkek çıkar diye ödüm kopuyor 😃😃😃