Bu arada bizim oralarda şöyle bir koca karı inanışı da var kızlar, bunun da kısmen tutuğunu gözlendim;Erken haftalarda eğer bebeğin eli kolu belliyse erkek, daha et parçası gibi eli kolu çok belli olmuyorsa kız demekmiş. Tabiki ultrason olmadığı için onlar bu yöntemi düşük olan bebekler üzerinde kullanıyormuş. Şimdi ultrasona uyarlayınca bana tutuyor gibi geldi.
( Hurafe tabiki doğru diye savunmuyorum gözlemlerimden yola çıkarak bu sonuca vardım.)