Kızlar birkaç gündür kasıklarımda ağrı ve aşağı çekiliyormuş gibi his vardı. Dün doktora gittim bebeğin durumu iyi şükür. Bebek aşağıya inmiş dedi başı baskı yapıyormuş ama rahmin kapalı yat dinlen kendini yorma dedi bir de progestan verdi. Zaten ilk üç ay da kullanmıştım. Bugün yine ayağı kalkınca biraz yürüyeyim baskı yapıyor aşağıya doğru. Başına böyle bir şey gelen var mı ya? Daha çok erken çünkü