kızlar selam ben 8 haftalık gebeyim ayın 16sında kalp atışı için doktora gittim fakat doktor bebeğin keseyi ortalamadığını ve kalp atışını duyamadığını söyledi haftaya tekrar gel büyüme var mı yok mu bakalım dedi. içim rahat olsun diye bugun başka bir hastaneden randevu aldım ve gittim doktor hem vajinal hem normal olarak baktı yine kalp atısı duyamadı ve dopper ultrasona gönderdi ultrason cekildikten sonra tekrar doktorumun yanına gittim ve kürtaj olmamı söyledi bebek 6. haftada gelişimini durdurmuş dedi. inanmak istemedim özele gittim orda da boş gebelik dendi kafam çok karıştı gerçekten doğru bir tanedir ama her doktor farklı bir şey dedi ne yapmalıyım bir hafta daha beklemek istiyorum belki bi mucize olur. ne kanamam var ne başka bir şey klasik gebelik belirtilerim var ne yapacağımı bilmiyorum şans tanımak istiyorum😞😞🙏🏻🙏🏻