Kızlar selam bir hafta önce bugün doğum yaptım bebeğim 3.500 olarak dünyaya geldi. Hastaneden çıkarken toplamda 280 gr kg kaybı vardı. Bugün kontrole gittiğimizde ise sadece 40 gr almıştı. Doktor kg alımı haftaya salıya kadar olmazsa mama takviyesine başlıcam dedi. Sütüm geliyor bi problem yok. Emzirdikten sonra sağıyorum gün içinde ara ara kaşık biberonlada veriyorum ama kg almıyor neden olabilir . Nasıl kg aldırabilirim .