UmayAna_ Doğum anında mi baglatiliyor. Özelde doğum yapıp sonrasında devlette baglatabiliyor muyuz biliyor musunuz?
Ozgekiz nlbs ama hayatı riskim oldu bu gebeliğimde… Hem benim hem bebeğimin riskli durumu vardı. Bundan sonraki gebelik daha kolay geçmeyecek dedi hepsi doktorların…
UmayAna_ Cinarsaitinannesi ay ben özelde yapacağım doğumu onada ayrıca 30 bin derle diye sonra devlette yapttirirm şeklinde düşünmüştüm.
Cinarsaitinannesi UmayAna_ sonradan da yapılıyormuş ama sezeryanda açıkken yapılması daha garanti oluyormuş diğer türlü tekrar hamile kalanlar falan olmuş tabi yine bu da şans işi
Deletedmom_7156 Ozgekiz çok sevindim sizin adınıza normalde burda 35 yaşı yada fazla çocuk olmasını bekliyorlar öyle dediler
Ozgekiz Deletedmom_7156 bu gebeliğimde saatli bomba gibiydik tabiri caizse… Hayati riskim olduğu için bir sonraki gebeliğin daha da zor olacağı için doktorlar kendileri önerdi 👌🏻
Nazanemre Devlet Hastanesi’nde sezeryan ya beraber yapiyorlar ama sanırım şartları var yaş çocuk sayısı gibi bilen varsa tam açıklayabilir mi?