Kızım 9 aylık doğduğundan berı beslenme reddı var sadece uyurken yıyor anne sütünü sagarak verdım doğduğu günden berı. 2605 doğdu güncel kılosu 8300 kılo alımı ıyı ama ben uyurken beslemekten yoruldum sımdı de ek gıdayı ıstemıyor ağzımı kutluyor 1 çay kaşığı bıle almıyor. Herhwngı saglık sorunu yok ılk zamanlar bakılmıştı ama nafıle, doktorum anne sütünü azaltmamı ıstedı 1 lt ıcıyordu her gün 500 e düşür ek gıdaya oncelık ver dedı bugün sadece 120cc içti ama kesınlıkle yıne ek gıda ıstemıyor sorun şu kı acıkmıyor da ne yapmam lazım doktor hemen pes edip sütle doyurma karnını bır öğün aç kalsın dedı ama öyle yapınca da anne sütünden de mahrum kalıyor öğün başına süt mıktarını düştüm bugün 1 kasık yesın dıye tam 50 dk ugrastım en son ağlamaya başlayınca pes ettım