Siyahbeyaz_ kmon burda okumuştum 10 gün öncesinde gebeliğini öğrenen ismini hatırlamıyorum ama dene ister gecikme olunca bidaha yaparsin
Ipek0z kmon ben reglime 5 gün kala yaptım yine de çıkmadı erken gebelik testinde. Regl olacağım gün kan verdim öyle öğrendim
ylnydgd Siyahbeyaz_ reglden 14 gün önce yumurtlamış oluyoruz ortalama. 3-4 günde oluşanın çıkması çok zor boşuna kendinizi üzmeyin bence. Ben 4-5 gün kala öğrenmiştim.
Siyahbeyaz_ ylnydgd benim değil zaten mesajı iyi okursanız burda birisinden gördüm. İlk gebeliğimi 5 gün kala öğrendim başıma gelmedi sadece burda okuduğumu söylüyorum .
nuraymommy Canım valla adetime 4 gün kala negatifti 2 gün kala silik çizgiyle pozitifi gördüm acele etme bence 💖
Bir1kelebek nuraymommy 🫠 ne güzel belirtin var mıydı bende hiç yok eğer varsa 3 haftalık diyor uygulama ama yok gibi hissediyorum
Dryakbts nuraymommy ya böyle okudukça umut doluyor ben yaa. Kaç aydır deniyorum hep negatif bunay dört gün kala yaptım yine negatif bu tarz yorumları görünce umudum yeşeriyor🌸
nuraymommy Bir1kelebek canım adet ağrısı gibi ağrım vardı belimde ve kasıklarımda ama asıl belirti adetime 1 hafta kala lekelenme yaşamıştım yerleşme kanamasıymış meğer