Yasoss
Canım aynı durum başıma geldi 27 haftaya kadar jiç bir sorunu yoktu sonrası su fazla denildi ben seker tarama detaylı hiç bişey yaptırmadım 3 cü gebelik benden seker yükleme istendi yaptırmak istemedim yine 31 de bir daha söyleninde yaptırdım temiz çıktı sonra 32 de perinatolojiye yönlendirdiler orada bebeğin suyu fazla ve bağırsakta beyazlık genişlik tespit ettiler down gelişim geriliği organ yeterli çalısmaması yarık dudak vs hepsi olabilir ama hiç sorunda olmayabilir detaylı yaptırmadığın için net bişey söyleyemiyoruz dedi amniyosentez önerdi oda hafta 32 olduğu için sonuçlanmadı 4 6 hafta içinde cıktığı için dezatavantaj doğumun olabilir erken doğum riskin var dedi su fazlalığından 33 haftalıkken kan idrar sonucu görtemeye geldim bi kaç gün önce acil yatıs yaptılar servisk boyum cok kısalmıs 11 ölçüldü ve az da sancı cıkınca nst de yatıs yapıldı 3 gündür hastanedeyim sancı durdurma serum hap vs ciğer gelişitirici yaptılar ne kadar erteleyebilirsek bebek küçük diye bekliyoruz yarın cıkısım olabilir ama sürekli takipte kalcakmısım her an doğum olabilirmiş