Bumah aybalasmom yarin 37 oluyoruz teyzesi 1 hafta sonra dogsun insallah cok yoruldum belim asiri agriyo senin ki kac haftalik
aybalasmom Bumah oy maşallahhhhh sağlıkla gelsin 😍😍😍 biz de 33 haftalığızzz. Geçmiş olsun bel ağrısı bende de var ya🥲
Bumah aybalasmom amin canim insallah 38 hafta normal dimi esimin dogum gunu 38. Haftamiza denk geliyo umarim ozaman gelir bizim sipa
aybalasmom Bumah evet evet 38 bence tam ideal🤭 çevremdekilerin çoğu da 38 de doğum yaptı. İnşallah ikimizin de tam 38. haftasında doğar🤭🙏 eşinize muhteşem bi hediye olur