sibelipek3101 bilecik bozüyükte yaşıyorum iş imkanı çok fazla ulaşım çok kolay su bedava 2 ayda 100 tl falan ödüyorum küçük biyer ama büyük yerlere çok yakın eskişehire 20 dk bursaya max 1 saat gayet iyi valla 😂😂 çok aktivite yapılcak yer yok ama genelde Eskişehire gidiyoruz öyle bişeyde😂