Kızlar çoook heyecanlıyım bugün 13+6 günlük hamileyim bundan önce kötü bi hastane deneyimi yaşadığım için doktor seçmekte zorlandım. Buradan birkaç arkadaş vesilesiyle bir tane buldum 🙈 Bugün randevum var ona gidicem 😊 İlk defa bebeğimin kalp atışlarını duyup net bir şekilde varlığını görücem inşallah. Bundan önce bi kadın doğum hastanesinde 8 haftalıkken muayene oldum usg cihazları eski olduğu için kalp atışını duyamadık ama doktor kalbinin attığını gördü. Şimdi duymaya gidiyorummm 😁😁😁 bana çoook dua edin 🥰