Meral_63 tarak olarak fırça almıştım ben oğlumda ama hep döküldü kılları tararken hiç sevmedim. Sadece konak olduğunda kullandım o fırçayı. Zaten ili tel saçı oluyor neyi tarayacağız🙈 ama tırnak makası kesinlikle kişisel olmalı ben e bebeğin kendi markasını almıştım 4 yaşında hala kullanıyor gayet güzel. Bebek bakım ürünleri için de mühendisinoğlu Instagram hesabı yıldızlar listesi var her ürünün. Oradan bakıp alacağım o adam içeriklerini inceleyip alınıp alınmaması gerektiğini yazıyor🌸