Buseeeee66 benim üst komşumun 3 çocuğuna da yüksek ihtimal down sendromlu dediler, ikisi de sağlıklı. Yani düşük ihtimal de deseler çocuk sağlıklı olacak diye bir şey yok, yüksek ihtimal de deseler hasta olacak diye bir şey yok. Çok saçma bir test. Ben yaptırmayacağım dedim eşim ısrar etti diye yaptırdım açıkcası