Selam kızlar, yumurtlama dönemimi uygulama üzerinden takip ediyorum. Doktorumda regl olduktan 14 gün sonra dedi uygulamada öyle gösteriyor zaten.
Sadece sunu sorucam ben regl olmadan önce bazen 4-5 gün kadar kahverengi lekelenme yaşıyorum. Bunu hesaba dahil ederek mi 14 gün hesaplamalıyım?