Smyyg Benim bulantılarım 6.hafta başladı 9.haftaya kadar aşırı şiddetliydi. Doktor prilam yazdı çoğunlukla geçiriyor. 9.haftamda bulantım yavaş yavaş geçmeye başladı hatta canım bişeyler çekiyor ve yemeğimi midem bulanmadan yiyorum şuan 10.haftama girmek üzereyim yüzde 80 daha iyiyim denebilir. Ama arada bulantılar oluyor tabiki tamamen kesilmez diye düşünüyorum