beyzanuruzumcu8087 oyy kuzum neler yaşamışsın öyle ya Allah yardımcınız olsun Rabb’im sağ salim evladına kavuşmayı nasip etsin tez zamanda çıksın küvezden inşallah.. Ben de defa life da doğum yapacam Allah kısmet ederse ama acaba şehir hastanesinde yapsam mı diye düşünüyordum hep, bu anlattıklarından sonra iyice gözüm korktu. Kadın doğum cengiz Gökçek i de hiç sevmedim orda yatışım yapılmıştı benim. Nts de sancılarım çıkıyordu bir gün yattım ama bir asır gibi gelmişti.. insanı insan yerine koymuyorlar azarlayip duruyorlar bide ben çok sakinimdir normalde uyum sağlamaya çalışırım kırıcı bişey söylemem falan yani… beni bile azarladilar her odayı gezdi doktor tek tek muayene etti benim kapımın önünden bile geçmedi. İlgi sıfır ağrı çekiyorum bı parol vermemislerdi…
Allah iyi insanlar çıkarsın karşımıza inşallah ne bilim zor yanii😔