Kbrarsln2 bilmem hiç düşünmedim
Ayrıca bende çalışıyorum 😀 işimi yapınca kimse bana hediye vermio 😀😀😀
Anca bi çiçek alırım kontrole gittiğimde :)
Ki şu zamana kadar ufak tefek bi çok şey içimden geldi götürdüm. Ama sırf doğum içinde özellikle birşey almam.
Zaten milyon para vericem doğuma 😀