Yani ilk lekelenme olduğunda doktora söyledim kahverengi lekelenme bizim için düşük tehlikesi diyip progestan verdi kullanmadım geçen hafta leke çabuk geçti çünkü. Bu hafta tekrar oldu bu sefer daha fazla gibiydi bu sefer kullandım fitil olarak akşam sabah bişi yoktu ama az önce yine bi leke gördüm tekrarlamadım. Bi leke daha görmeyi bekliyorum o zaman tekrar fitil kullanıcam. Gerçi fitili emzirmeye etkisi var mı onu hiç sormadım doktora ama olsa kullanma derdi herhalde.