Sssbbbs Siveno deterjanı aldım ama henüz şampuan,benek yağı losyonu almadım. Siz hangi marka kullanıyorsunuz? Mamaaura,ecowell,Siveno ve ıncıa öneriyorlar genelde ama yenidoğan için hangisi uygun olur🥹
Gul1402 Sssbbbs bende arastirmalarima gore ecowell losyon ve şampuan alacağım. Yağı önermiyorlar çünkü gözenekleri tıkayabiliyormus
Blueeberryy Sssbbbs losyon alin yazda olsa kista olsa ilk zamanlar ciltleri pul oul oluyo nemlendirmek gerekiyo