byelm Snowel iki gün önce lekelenme oldu kasığımda batma oldu dün akşamdan beri de bi bel ağrısı var bakalım hayırlısı
gulayaxa Snowel benim adet sancısı gibi bir ağrım var 31 Ağustos adet tarihim ilişki 7 -11 -12 -14 Eylül tarihlerinde oldu
GEBES3 Snowel Canım bi kaç gündür sık idrar var test yaptım şimdi ama sıvı alımına dikkat etmeden yemek yedikten sonra böyle çıktı sizce var mıdır ?
Bir1kelebek byelm ay niyeyse hamilesin gibi hissettim bunlar baya belirti leke görmen yerleşme lekesi olabilir
Snowel GEBES3 ya ne desem yalan olur bir arkadaş bu forumda 10 tane test yaptım hepsi pozitifti bugün kan verdi negatif çıktı ondan yorum yapamıyorum
moeeem moeeem insallah vardır doğrudur💗 ben 2 ay önce böyle çizgi gördüm , kan verdim cıkmDı test yaptıktan ne kadar süre sonra gözüktü
Snowel Benim ilk hamileliğimde hem erken gebelik hem normal kaset testte adet günümde bile negatif çıkmıştı 3 gün sonra doktorumda kontrolüm vardı test yapalım dedi bende hamile değilim ki neden istiyorsunuz dedim inanmadım ama testte çıktı şok oldum
byelm Bir1kelebek ay bu ara herkesten bunu duyuyorum sende bir şey var hissediyorum diye ama bir tek ben hissedemiyorum inşallah vardır tabi 😂