beyzaakartal 34+0 da doktora gittiğimizde 2.580 gr di bugün 35+3 olduk 2.800 gr olmuş bana az kilo almış gibi geldi moralim bozuldu normal mi sizce
Zmrmom beyzaakartal moral bozacak başka derdiniz olmasın ne diyim. 35 haftalık gebeyim bebeğim 2447 gr. Gayette normal.
ozlem889 beyzaakartal 35 haftalık bebek ıçin ortalama 2300 2400 normal. Görülen bir kg gayet iyi o. yüzden
melsaanne beyzaakartal benimde 35. Haftada kilosu 2.800 dü gayet normal bence hatta doktorum karın çevresi 1.5 hafta kadar önde demişti fazla bile
beyzaakartal Lmnakdnc ben bu hafta iştah kaybı yaşadım doğru düzgün hiçbir şey yemedim o yüzden kötü hissettim kendimi
beyzaakartal Zmrmom ben kendim bu hafta iştahım olmadığı için düzgün beslenmedim o yüzden vicdan yaptım biraz geçen ay hafta hesabı olarak daha fazla almıştı o yüzden yani
Lmnakdnc beyzaakartal bnmde 1 hafta geriden geliyordu kilosu burda gördükçe bnmde moralim bozluyordu ama bebeğin kilolu olması onun sağlıklı olduğu anlamına gelmiyor sağlıkla kucağımıza alalım önemli olan o
ozlem889 beyzaakartal tahmin ediyorum annelik iç. Güdüsü işte ama sıkmayın canınızı en fazla zayıf doğar sağlıklı olması yeterli sonrasında güzel kg alır zaten
beyzaakartal alyahanimm sizin çok az kalmış doğum ne zaman hayırlısıyla belli mi sağlıkla gelsin bebişlerimiz 🥰
alyahanimm beyzaakartal malesef belli değil ne zaman gelmek isterse doğum şekli de o zaman belli olacak 😃 sağ salim gelir inşallah
beyzaakartal melsaanne bana öyle bir şey demedi haftasıyla uyumlu dedi sadece ama ben buradaki annelerin yorumlarını okuyunca acaba bizim kilomuz az mı diye düşündüm bi an
melsaanne beyzaakartal bence hiç kafana takma zaten aynı kilo çıkmıyorlar ultrasonla doğdukları zaman
beyzaakartal melsaanne evet o da var tabi ki kuzenime doktor 3.400 demişti 3.000 kg doğdu bebiş o verilen kilo tam tutmuyor
ozlem889 beyzaakartal hayırlısı ile inşallah sağ salim gelsin bütün bebişler ben de bugün 35 haftalık olarak. Gittim mesela başından beri 1 hafta geriden geliyo zaten miniğim 2300 geldi kgsu tabi benim biraz riskli bir hamilelik ama doktorum gayet iyi dedi
beyzaakartal ozlem889 sevindim sizin adınıza inşallah bundan sonraki hamileliğinizi sorunsuz sıkıntısız geçirirsiniz zaman azaldıkça heyecanlanıyor insan 🥹