busrayildiiz kızlar merhaba bugün kalp atısı icin tekrar doktora gittim 8 haftalık olduk ama yine duyamadık hem alttan hem üstten bakıldı duyulmadı. tekrar ultrasona gönderdi. gönderigi ultrason detaylı ultrason mu böyle bi durum yasayan var mı endiseliyim
selo81 Ben boş gebelik geçirdim 9 haftamda bebeğim olmadığımı boş gebelik olduğunu kürtaj oldum Daha önceki haftalarda da önce kan geldi sonra kan çoğaldı pıhtı şeklinde gelmişti bu şekilde olmuştu ben de umarım senin öyle değildir ümidini kesme
busrayildiiz selo81 bebek gözüküyor ama kalp atısı asla yok detaylı ultrasonu bekliyorum yarım saat sonra giricem umarım güzel haberler alırım😞😞😞😞
selo81 busrayildiiz aaa o zaman bilmiyorum aşkım üzülme gerçekten herşey olacağına varıyor Benim evlenen daha bir sene oldu evlendi üçüncü ayında bunu yaşadım sonra kürtaj oldum kürtajdan sonra bebeğim olmaz diye düşünüyordum bir daha hani kendi kendime kötü şeyler düşünüyordum ama şimdi tekrardan hamileyim umarım bir şey yoktur ben de senin için dua edeceğim
busrayildiiz selo81 çok teşekkür ederim ben de evlendikten 1 buçuk ay sonra hamile kaldım su an 8 haftalık bakalım sonuç ne olacak😞❤️🌸
busrayildiiz selo81 emin olmak için özele gittim boş gebelik dedi devlette iki doktor bebeği gördü ben anlamadım bilmiyorum bir hafta daha beklemek istiyorum kıyamıyorum belki bir umut..😞😞😞
selo81 busrayildiiz canım bence bekleme boş gebelikse sana zarar verebilir bence hemen yatış yap kürtaj ol sen kendi gözlerinle gördün çünkü zaten ultrasonda iki yere gittim diyorsun hiç acı falan yok korkun olmasın