3boysmom Ecenfs maşallah bebişe. bende tam anlamıyorum ama genelde herhalde 1500-1700lerde oluyo galiba. benim ikizlerde 30 haftalık 1400-1300 dedi doktorum ikiz olarak biraz iri gördü ama yapısal mı anlamadım
Ecenfs 3boysmom Sizede maşallah ya :) Normalde ikiz olunca kilo düşük bekleniyomuş hep ondan iri görmüştür.sizinkiler gayet iyi bencee
Eyllullu Ecenfs bence genetik ya doktor çok iri bebek dedi kafası 3 hafta önde çıkıyor nasıl doğurucam bilmiyorum 😅
Anonymous1 Tazeanne0641 normal canım bizimki ultrasonda 15 gün ileride çıktı o yüzden öyle ama olması gereken kilosu 1600-1700 civarıymış