VildanTutak Ben annelik tecrübeme dayanarak Wagon bebek arabası öneririm. Hem kullanımı çok rahat hem de uzun müddet iş görüyor. İçi geniş katlanması kolay özellikle bagaja yerleştirmesi pratik dışarı çıkarken büyük avantaj oluyor.