Annelikyolu Nasıl zoruma gidiyor ama hazmetmeye çalışıyorum 😑 Geceden başlayıp ertesi güne kadar hafif agrılarım vardı ama yorgunluğuma verdim ben. 1 saat arayla sancım başlamış ama ben hafif nefesle çömelmeyle durumu geçiştiriyorum , eşim arıyor bir yandan duramıyor yerinde gidelim gidelim diye . Bende evde sancı çekip son raddeye gelene kadar gitmek istemedim , doktoruma söyledim hemen gel acil alacağım seni dedi. Sancı çekşyorım evde zaten gittiğimde belli bir açıklık olacağı için normal istiyorum . Bu arada benden kaynaklı ufak bir sorun olduğu için sezeryan kararı aldı doktorum bu şekilde normal olmaz dedi. Neyse sancım yarım saate düştü derken akşam 10 oldu 5 dakikaya düştü 😔 hemen hastaneye gittik ebe muayene etti ve 5 cm açıklık vardı ama yine oda muayene ederken olmaz bu şekilde normal Doğum dedi 😪 doktorumu aradı geldi, kan tahlil sonucunu beklemeden hemen sezeryana alındım gece saati tabi 😑 Ameliyatım bitti odama çıkarıldım genel anestezi aldım ben öyle istedim zaten panik atağım var kötü olacaktım. Bu şekilde bu doğumumu da atlatmış oldum, prensesim içerde uyuyor, ben toparlanmaya çalışıyorum. Allahım kimsenin kucağını boş bırakmasın herkese nasip etsin inşallah sağlıklı doğumlar 💘
Cnsukckk Annelikyolu allah anali babali buyutsun canimm :)) peki ne hissediyosun suan sezeryanin zorluklari ne biraz bilgi verebilirmisin acaba
Kleopatra Annelikyolu Allah sağlık sıhhat versin benimde panik atağım var acaba hamilelik nasıl geçti ben çok korkuyorum Doğumdan da sezeryandan da 7 yıldır panik atağım ilaçta kullanamıyorum tabi
Annelikyolu Cnsukckk depend diye diye aklıma kazıdım ama gerekte yokmuş hastane veriyor 😁 bebekler gibi bakıldım şükür çok güzeldi
Annelikyolu Kleopatra kendimi sakinleştirmeye çalışıyorum doktorum bu konuda çok çekti benden, sorularım hiç bitmedi sürekli irtibattaydım kendisi de söyledi hatta aşırı paniksin pimpiriklisin diye