Moz 10 Ekim de doğum günüm o gün doktorum gel dedi, kağıda yazdırıp pastaneye gidip kağıda onlara vermeyi düşünüyorum. Kız yada erkek ise ona göre iki pasta seçip hangisi ise, biz görmeden paketlemesini isteyeceğim. Sonrasında eşim ve oğlum ile ya evde yada dışarıda bir yerde oturup açıp o şekilde öğreneceğim inşAllah, bana özel bir an sadece eşin olsa yeter gibime geliyor 🌸