Kızlar merhaba kahverengi bir akıntım var dün çok telaş olur soktora gittim bebek sağlıklıydı kalp atıljnı duydum 9. Haftadayız bu haftalarda bunu yaşayan oldu mu bana yerleşme döneminde normal dedi sizce korkmam gerekiyor mu bir önceki gebeliğimde böyle oldu sonra kalbinin durdulunu öğrendim 7. Haftada o yüzden çok kaygılıyım