[silindi] Kızlar bazı yorumları görüyorum aman sakın mama verme vs. Mama tü kaka tarzında.. insanlar zaten doğum zamanı yeterince zorlanıyorlar psikolojik olarak, bir de burda her şeyi zehir etmeye gerek var mı?? Mama vermek isteyen verir. Kime ne??
visnelicheescake [silindi] Vallahi ben şunu söyleyeyim Ben kızıma hem mama verdim hem mama verdim bir süre sonra memeye bıraktım Ama ile devam etti şu an 3 yaşında Allah’a şükürler olsun sağlığı da yerinde tosun gibi de önemli olan sağlık memeden süt gelmeyince çocuk aç mı kalsın yani mecbur olarak mama veriyoruz ki mama kötü bir şey olsa hastanede Doktorlar vermez bunu el kadar bebeğe böyle görülmesine çok karşıyım.
eslem2121 [silindi] aaa sen emzirmiyormusun benim bebeğim üç yaşına kadar emdi üç aylıkken on kiloydu sadece sütle sen mama vermne rağmen nie böyle zayıf ayy allahım keike ölsen diyesim gelio böyle insanlara
Rose_07 [silindi] çok emzirmek isteyip bebesi meme almayan anneler var sorma kardeşim emiyormu diye. Benim kızım küvezde kaldı elime alabilmem 2 ay sürdü. O sürede biberona alışmış çıkınca almadı sütüm gitgide azaldı tamamen mamaya döndük. Emdirebilene ödül mü veriyorlar tamam sen mük annesin en iyi sensin birtanesin diyeceksin elinin tersiyle bir yapıştırcan.
annesininincitanesi [silindi] Ayy gerçekten nefret ediyorum ya daha doğurmadım ilk gebeliğim bu, ister mememi veririm ister mama veririm şimdiden sütle ilgili emzirmeyle ilgili tembihlenmek aşırı rahatsız edici ya. Keşke herkes işine baksa mama vereni canavar görmekten de vazgeçse…
[silindi] visnelicheescake benim kızım da 3 ay emdi sadece şu an 8 aylık, gerçekten maşallahı var gören yaşında falan sanıyor. Sağlık olarak da maşallahı var. Mamayla büyüyor yani. Zehir veriyormuşuz gibi tepkiler aman mama verme napsın mesela aç mı kalsın çocuk
[silindi] eslem2121 😂😂😂 bebek 3 aylıkken 10 kiloysa bi doktora görünsün zaten aşkım 😂 napayım yani çocuk emmiyorsa aç mı bırakayım hayır emceksin diye di mi
visnelicheescake [silindi] aynen öyle hiç kimseye takmıyorum para benim cebimden çıkıyor kardeşim size ne.
[silindi] Rose_07 hayır emzireceksin. Emmiyorsa aç kalsın, mama verme 🙅🏻♀️😂 Geçmiş olsun bu arada canım benim
[silindi] annesininincitanesi mama veren anneler sorumsuz anne canım. Daha doğurmamışsın bak alış bu laflara 😅 çok duyacaksın yani. Bana öz teyzem aaa neden emzirmiyorsun demişti. Farklı tatlara alışsın diye emzirmiyorum mama veriyorum demiştim 😂
annesininincitanesi [silindi] Merhaba adım sorumsuz soyadım anne 😅 Allah akıl fikir versin ya gerçekten
aanne_1998 Ya aslında bebekler için anne sütü altın değerinde elbette ki her Anne bebeğine anne sütü vermek ister kimi sütü olmadığı için kiminin yetmediği için muhakkak mama vermek zorunda kalıyor mama kötü bişey değil ama elimizden geldiğince anne sütü verebilirsek ne ala benim bebeğim çok erken doğdu ve sütüm gelmedi ilk günler doktorunun hemşiresinin tek dediği şey dua et ve lütfen sütünü getirmeye çalış anne sütü ilaç değerinde çok kıymetli ama kendinizi kesinlikle yetersiz hissetmeyin anneler elinizden geldiğince sütünüzüde vermeye çalışın olmuyorsa dünyanın sonu değil yapacak bişey yok 😊 kimseyi de umursamanıza gerek yok annne olan sizsiniz ve bebeğinizi en iyi siz düşünürsünüz kendinizi yetersiz veya eksik hissetmeyin canım anneler ❤️
aanne_1998 Bu ara da bebeklerime de dua ederseniz çok sevinirim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin Rabbim 🥹🤲🏻