Sevimlimom Kızlar dün hastaneye gittim kese var dedi 2 hafta sonra gel dedi kalp atışı için dedi normal mi siz bebeği ne zaman gördünüz
betulmommy Sevimlimom normal 7. Haftada cağırıyolar zaten, benim kanamam olduğu icin 6+3 de görmüştüm
Rumsamut Sevimlimom Zaten normali budur. 5.haftada kese görünür ki bebek görünmeyecek kadar küçüktür. İki hafta sonra da yani 7.haftada kalp atışı dinlenir. Benim de aynı oldu
Gul1402 Sevimlimom bbbbende de aynı sey olmustu canim, 5+5 de kese gördüm 2 hafta sonra 7+5 de bebek ve kalp atışını duydum