melsaanne comfort kullanmadım comfort daha az gaz yapıyormuş gazlı bebek için comfort öneriliyor ama bi kaç yerde okumuştum comfort un tadı acıymış mama içeriği değişik olduğundan her bebek almayabilirmiş benim bebeğim zaten kolik anne sütü alsa bile gaz oluyor Optipro dan devam ediyorum 2 ayı geçtik zaten damla sa kullanıyorum adı sab simpleks çok iyi geldi bize tavsiye ederim