Ftmn123- Kızlar bu Cumartesi günü adet günümde ama erken gebelik testini 2-3 gibi anca yapabilirim de sizce idrarın birikmiş olması mı lazım yoksa nasıl olacak?
ilkiminannesi Ftmn123- hormon birikmiş olsa daha iyi olur yani bir kaç saatlik idrarla yap ilk idrarla yapamıyorsan
Busraaaakkk Ftmn123- Hiç önemi yok akşam da yapsan çok suda içsen içmesen de gebelik varsa direkt çizgi çıkıyor
Ftmn123- ilkiminannesi aynen tamam anca Cumartesi günü eczaneye gideceğim eşimlen anca gitmemiz 1 gibi gelmemiz ise 2-3 bulur bende diyorumki o sırada birikmiş idrarlan yapim hayırlısı oda direk adet olmazsam.