25+3 olması gerekirkrn bu gün devlet hastanesine gittim 23 haftalık dedi şaştım kaldım korkuyorum bu sefer bu durumu yaşayan varmı 🥹 SONRA plasenta11 ml sıvı var dedi büyük ultrasona gitim ee nasıl ağlıyorum 🥹 herkes ne oldu diye sordu elim ayağım boşaldı resmen doktor bile acil dedi ultrasona indim saat ikiye kadar brkle diyo doktor acil dedi diyorum bakti ki ağlıyorum herkesten önce beni aldılar ee nasıl korkuyorum agliyorum çok şükür sonra bişey yok dediler kendime geldim bu sefer başım ağrıyor bugün zor bi gün geçirdim