Zs3450 Kızlarrr geçen ay denedik olmadı bu ay için Ovulasyon testi kullanmak istiyorum en iyi sonuç veren daha önce o markayla yumurtlama görüp hamile kalan arkadaşlar marka önerisi yapabilir misiniz
Busraaaakkk Zs3450 İnnovita canım. Ben çok memnun aldım 2.siparisimi kullanamadan hamile kaldım, testiyle de gebeliğimi regle2 gün kala öğrendim
_nejla_ Zs3450 ben laboquick kullaniyorum canim memnunum 2 kere gebelik gecirdim yumurtlamayi gayet guzel takip edebiliyorum ama malesef kimyasal oldu tutunamadilar
_nejla_ Zs3450 trendyoldan aldim 50 li aliyorum ben ayni sekilde yine ayni markanin gebelik testlerini aliyorum
Deletedmom_787 Geçen ay laboquick kullandım bu ayda bir gebenin günlüğünü kullanıyorum kesinlikle bir gebenin günlüğü daha iyi gösteriyor sonucu 💕