koksalms 7 haftalık hamileyim. Doktora gittim. Kese var ama bebek görünmüyor, 10 gün sonra tekrar randevu al dedi. 7 hafta çok uzun bir zaman değil mi? Benzer bir durum yaşayan ama sonra bebeği normal bir şekilde gelişen var mı? Çok üzgünüm.
Biminikannesi koksalms kendini üzme canım bebiş küçüktür göstermemiştir kendimi olumsuzluğa kapılma birde başka bi Dr git
Busra5354 koksalms korkma iki gebeliğimde de kese vardı bebeği 9. haftada gördük. Saglıkla gelsinler 🥰
koksalms Ay gerçekten mi çok sağolun. Ben artık yüzde 90 bebek yok gibi düşünmüştüm. İnşallah sizlerin dediği gibi olur.