Melisssa3 Kızlar hangi testi yaptırayım sizce doktorum bana bırakıyor hangisini istersen yapalım diyor sizce hangisi
annesininincitanesi Melisssa3 Fetal Dna imkanınız varsa tabii ki onu yaptırın ikisinin taradığı genetik hastalık sayısı çok farklı geniş panel yaptırdım ben 100’den fazla genetik hastalık taranıyor ikili tarama testi bu kadar kapsamlı değil ve doğruluk payı çok düşük.
Busraaaakkk Melisssa3 bütçeniz yeterli ise Fetal Dna tabii, daha kesin sonuç veriyormuş. İkili taramada risk yüzdesi hesaplanıyor ya da risk görülürse doktor fetal dna yaptır diyor. Ben ikili yaptırdım risk düşük çıktj
hulya10 peroksizom ben de fetal yaptırdım ama doğum paketinde var diye tarama testlerini de yaptırdı 😄
cetinbebek peroksizom ben önce 2li yaptırdım bunda yüksek risk çıkarsa fetale gidersin dedi doktorum çok şükür 34 yaşındayım yaş faktörü orta düzey onun dışındakiler düşük çıktı o yüzden yaptırmayacağız fetal
Melisssa3 Kızlar doktorum ikili tarama yapalım eğer risk görürsek fetal dna yapalım dedi bende böyle düşünüyorum aslında