Kızlar selam, dün kapima çocuklar hayvansever olduğumu bildiklerinden kapıma yaralı kedi getirdiler hemen kliniğe götürdük eşimle ,arka ayaklarını oynatamiyordu hiç birsekilde .. klinikte röntgen çekildi arka iki ayagida aynı hizada çıkmış . Küçük olduğu için vücudu tolere edecek bu kırığı yürüyebilecek ancak topal kalacak muhtemelen kısalık olacak. Evimde 3 kedim var birde bebiş gelecek sene sonunda İstanbul içi ona yuva bakicam sizler yada çevreniz kedi sahiplenmek isterse ona beraber yuva bulalım bizler geleceğin Anneleriyiz, masum bir bebeği sokağa bu halde terketmeyelim.. umarım postu paylasmamda sakınca yoktur yanlış bir paylasim yaptığımı dusunmedigim için paylaşıyorum 