Oğlumu suni sancıyla 39da doğurdum açılma sancı sıfır hastaneye yatmıştım sanki kızımda da aynı şeyi yaşayacakmışım gibi geliyor.. kimisi kız erkencidir diyor heyecan o kadar bastırdı ki kontrollerimizi 1 haftaya düşürdük yarın kontrol var ne zaman nasıl doğum yapıcam çok merak ediyorum 🥰 benim gibi olan anneler sohbet edelim biraz ☺️