tugce12471_ Merhaba kızlar benim bugun 14. Günüm erken gebelik testi yaptım negatif çıktı kan vermedim regl de olmadım kanda pozitif olurmu sizce
Zarifokur tugce12471_ aşılama o zaman yaptıysanız . Yumurtlama da o gündür dimi? Bugün yarın olmazsan kan verin .
fbrn Aradaki gün farkı az değil mi ? Bende 4 Ağustos son adetim ama 15 Ağustos aşılama oldu yumurtanız mı geç büyüdü
tugce12471_ Zarifokur geç büyüdü canım bende doktora dedim arası çok az nasıl olacak diye cevap alamadım
fbrn Aşılamadan 13 gün sonra pozitif sonuç aldım. Adetimden 4-5 gün öncesine denk geldi. Özelde mi oldu doktorum aradı test yapacağım günü bildirmek için beni