ZeroKado Hareketlerini hissettiğimden bu yana düzenli olmamakla birlikte karnımda sertlik oluyor kimi zaman bir tarafı yumuşaksa kızım olduğu taraf sert oluyor buna takılmıyorum. Yürürken fazla yürüdüysem ve düz yatarken ara ara sertlik oluyor nedendir ki
NNSKA ZeroKado magnezyum eksikliğinden olabilir belki bende de oluyor bebek yer değiştiriyor hatta bi ara dikeldi kaldı oyle karnım yamuk kaldı korkmuştum bazen derin uyuduklarında taş gibi oluyorlar bende anlamış değilim ama akıntın çok sulu sıvı yada kanlı birşey yoksa korkma kendini sıktığın anlarda da olur bebiş etkilenir fırsat buldukça ayaklarının altına yastık koyup yat canım 🧸♥️
Rukiyeinci94 ZeroKado Bende 31.haftaya gireceğim ara ara kasılmalar normal günde 4-5 kez olabilir dedi doktor.Eğer kasılma sıklığı 5 dkka bir olmaya başlarsa sorun olur demişti.Yürümeye yorulmaya bende hiç gelemiyorum.Hatta bazen karnımda yer yok bebek sıkışıp kalmış nefes alamıyormuşum gibi oluyor ama evham yapmamaya çalışıyorum.
ZeroKado Yarı yarıya olan hiç takılmıyorum ama tamamen sert olduğunda ister istemez tedirgin oluyorum
ZeroKado @NNSKA Magnezyum verdi doktorum kullanıyorum ama dediğin gibi karnım bazen değişik bir hal alıyor 🤦🏼♀️ çok şükür dediğiniz gibi bir akıntım ağrım yok zaten bugün kısa süreli bi nst çektik ebe arkadaşlar sorun yok dedi ki ağrım yükselmedi çok şükür ☺️ sağlıkla kucağımıza gelsinler inşallah siz kaç haftasınız 🎀
NNSKA ZeroKado canım benim çok sevindim sağlıklı olsunlar da ben de 30 haftalıyım😂😂 ayakta kaldığım zaman 1 2 iş yaptığım zaman direk belim ağrıyor ve karnım çok kasılıyor resmen hiç iş yapma anca yat diyor bana öyle de ben rahat edemiyorum sağlıklı vakit de gelsinler de ne yapacağımızı şaşırdım vallahi😂😂
ZeroKado @NNSKA Al benden de o kadar yürüyeyim ayakta çok kalayım bel ağrısı başlıyor bi de ayak tabanlarım ağrıyo garip bir şekilde ☺️ 32 de izne ayrılabiliyorum ama çok şükür genel olarak da idare ediyorum çok zorlanmıyorum muhtemelen biraz daha çalışırım ☺️ kaç kilo aldınız ?
NNSKA ZeroKado canım ben 57 ile kilo aldım ama üç ay çok kustuğum için 50 ye geri düştüm sonradan aldım şuan 66 yım 😂 70 olacak gibi sona doğru 😂😂 sen kaç kilo aldın canım
ZeroKado @Rukiyeinci94 bende düzenli olunca korkulması gerekiyor diye biliyorum da insan ister istemez evham yapıyor gerçekten bi de üstüne üstlük bugün ayağım burkuldu ve yere düştüm 😔