Tatlisanne merhabalar benim 39. haftada acayip azalmıştı hareketleri hissetmiyordum çikolata vs yememe rağmen doktora gittiğimde bir sıkıntı olmadığını söylemişti nstde de herşey yolundaydı sancı sıfır 🙄 en son Doğuma hazırlıklı gel dedi 40+1’de Doğum yaptım belki sizinde doğumunuz yaklaşıyordur sağlıkla alırsınız kucağınıza ❣️