Sudemirhan Benim bugün aşılamanın 10. Günü kendimde belirti aramak istemiyorum ama ara ara sağa ara ara sola ağrı ,kasılma tarzı bişey oluyo ve göğüs uçlarım da sızı var test günüme de 2 gün kaldı sanki bi asır bekliyormuşum gibi hissediyorum 😢😢
Ftmn123- Sudemirhan ya tedaviya 4. Gün başlıyorlarmı? çünkü hafta sonu araya giriyorda Pazartesi günü gitsem olurmu?
Sudemirhan Ben geçen ay öyle yapsam olurmu dedim olmaz 2. Ve 3. Günğ gel dediler ertelemek zorunda kaldım
Beray-liya Merhabalar, bugün aşılamanın 10.günü ve birkaç gündür alt karında hep doluluk ve gaz sancısı var, bu belirtileri yaşayan var mı.