sdkaaa Dün saat 13.00 da Mersin şehir hastanesi acilinden verdiğim kan tahlil sonucum e nabız üzerinden gözükmüyor hastaneyi aradığımda burdan gelip doktorlar görüşmelisiniz dedi böyle bir durum yaşayan oldu mu
Zeliha_plt38 sdkaaa hastanenin kendi internet sitesi varsa ordan da görebilirsin google ye yaz hastane ismini bak ordan geç düşebiliyor e nabıza
yusracim sdkaaa bende 16 eylülde sağlık ocağında kan verdim bu gece 1 de sonucu görebildim 😵💫 çok geç düşüyor eğer beklerim derseniz gitmeyin ama benim doktorum izinde olduğu için beklemek zorunda kaldım 😂
sdkaaa Zeliha_plt38 hastanenin kendi sitesi de e nabız üzerinden Gösteriyor yani orada da çıkmıyor daha önce de acilden beta verdim ilk defa böyle bir şey oldu
sdkaaa yusracim acilde erken düşüyor diye acilden vermiştim özellikle de sordum 2.5 saat sonra çıkar demişlerdi